family

är helt slut! jag orkar verkligen ingenting! har ont i hela kroppen sen lägret med klassen, men det var det värt, hahaaa.
paddlingen gick allt bra, ramla inte i och jag lärde mig ändå hyfsat snabbt hur man skulle göra (var 'styrman', haha) och vi hade så tur med vädret, så kan tala om att man har inte bara ont i varenda muskel i kroppen, nej, man har ont lite här och där eftersom man har bränt sig också. men man får skylla sig själv.
jaa, det var lite kort och gott om lägret.

nu sitter jag här vid datorn proppmätt. farmor & farfar är på besök, så dom och mormor & morfar är här och har käkat 'finmiddag' och en massa efterrätt, mums. monopolet har också vart framme och lite musik tillsammans med en massa skatt och prat. super mysig! så ah, kan väl säga att det har vart en big family night.

tjiiing sålänge, pusshej
MADDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0