find it on you, the happiness

Jag tror att lättnad är lycka. Lättnad över att man har en plan. Alla behöver en plan, men av olika grad. Jag har planer i sommar. Så många som räcker för mig. Det gör att jag känner mig lättad. Tjejer, vi har varandra. Genom allt, no matter what. Jag känner på mig att denna sommaren kommer våra band bli ännu starkare. Har bestämt mig för att bestämma en mobil denna veckan. Jag ha en en ny mobil senast på söndag. Jag måste bli bättre med besluten. Annars går jag runt och väntar på något som aldrig händer.
väntar man på något gott .. väntar man ALLTID för länge.

I morgon gör jag sista provet sen är det lov. Pinja colada. haha.
wonderbart. puss
ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0