here in cyprus

heej alla underbara!
sitter i lobbyn, har precis vart ute och käkat. det är sjuuuukt varmt här, man kan inte röra sig i någon form utan att börja svettas som en gris! men det gör inte så mycket, man är ju inte så ensam om det iaf, det är ju jag och alla andra turister, hahaaa.
allt är bara bra, dagarna är långa och väldigt varma och soliga. har allt fått lite färg, är röd lite här och där fortfarande. det är lite jobbigt, speciellt när vi ska ut och äta och man som tjej har valt att leva med en bh!

hände en liten skum grej idag, efter att vi hade kommit hem från standen gick jag och hanna ner till poolen en sväng, jag hade på mig mitt vita linne som jag sen la på en ledig solstol. när vi har badat klart ska jag självklart gå och hämta linnet men då är det BORTA!? då ligger det tre tjejer på de stolarna där jag la mitt linne. jag går fram och frågar om de har sett det, men det har de inte. skumt, men lite senare på kvällen går jag ut på ballkongen, och där är det! precis där jag la det. jag undarar alltså, va det dom? aja, bara en så skum grej. jag vet, det var ju bara en tråkigt vitt linne, men jag  menar, vem och och tar grejer när halva hotellet är ute och badar, och just ett vanligt linne? hahaaaa, folk alltså!

ah, nu ska jag inte tjöta mer, skriver kanske igen om jag får tid,
hoppas ni har det gött där hemma.
♥ pusshej!

MADDE

Kommentarer
Postat av: sandra

va kul att du har det bra! :) haha.. vädret är ganska bra här hemma också, men kanske lite mer lagom värmemässigt :) haha. hopppas du får en fortsatt bra vecka!!

2010-06-17 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0