solig hälsning från sandra


Hej hej alla glada, trötta, sura, bruna... aaahh. allt :) vad ni nu är.... själv är jag typ sjuk, väldigt förkyld och hängig.. :) men efter att ha tatt en ibumentin och lite nässpray förut blev det bättre! :) haha. Måndagen blev inte alls som jag hade tänkt. haha. satt och väntade hela dagen på att få ett sms från maja och ah... så jag skulle veta om jag skulle hinna träffa adam innan. Halv sju får jag ett sms om att Maja inte kommer och att hon hade skickat ett sms på morgonen om det men att det inte hade gått fram. Så det var lite surt... Efter det så blev jag väldigt sur eftersom jag typ väntat hela dagen på att hon skulle skicka och på att hon framför allt skulle komma och sova över.. men ah. Klockan blev för mycket för att träffa adam så skrev med honom på facebook istället och allt blev bättre.. Sen satt jag typ hela kvällen och skrev med maja på msn typ. hahaha. så då var jag inte sur längre överhuvudtaget.

Igår så började avslutningen vid 09.30... jätte bra konsert av estet ettorna och tvåorna! Väldigt nice att dom körde seize the day och även Don't stop believin'... Mycket bra! :D sen blev det lite allmänbildningsfrågor med klassen och ett väldigt rörande tal från lisa till klassen. Sen slutade vi! underbart...

Hade lite planer på att träffa adam så snabbt som möjligt efter att vi slutat och sen kanske ta mig till göteborg och vidare till lilla edet.. dock blev det inte så direkt.. får meddelande från maja att hon hade tänkt åka från göteborg kl.6 och klockan var typ runt tre då kanske.. adam har fortfarande inte sagt att jag kan komma och tiden tickar på... verkar som det inte kommer blir något av mina planer... men ah, när jag bestämmer mig för att inte åka till edet prata jag med adam så då skulle han snabba sig med att träna och så kunde jag komma... så var väl där runt 8-9... Trevligt! han var imponerad av att jag lärt mig så mycket av fotbollsfrågorna på så kort tid... och det är jag också!! :O sjukt! Borde göra så med alla prov jag har? :S Dock är personer väldigt svårt, alla konstiga namn, att komma ihåg.. :S Iaf så blev det en bra dag iaf tillslut.

Vaknade upp väldigt förkyld imorses men det kände jag redan igår kväll, sov lite halvt bra och var uppe runt klockan nio... Tittade på sommarlovsmorgon, som var suuuuuppppeeer kasst! Vafan? Åhh. -.- inte för att det var bra förra året heller... Det bästa var hej hej sommar.. :O hel grymt var det! :D jaja. sjukt kasst var årets iaf.. -.- Sen så har jag solat, försöker bli brun.. Har även slutat att äta sötsaker.. men gick lite halvt bra när jag typ blev tvungen att äta glass förut pga min hals... -.- jaja!

Ha det bässt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0