sean banan - finns det någon mer efterbliven?

hej godingar! elin är här och hon är trött, mycket trött. Maja.. hahaha . asså jag har också sagt sjukt cp grejer på våra debatter.. men life goes on. Som tur är var det ingen riktig debatt i EU. Ha-ha.  Nä ush. Behöver verkligen sova. Har fysik prov i morgon, har pluggat lite grann idag. Känns som att det får gå som det går. Man har inga krafter kvar nu. Vill bara sitta hela dagarna och umgås med underbara klassen. Kommer bli enormt tungt att lämna dem för två månaders sommarlov.
Kollade precis på djälvuls rallyt. Sean Banan var med... asså han är ju psykiskt störd. Så jävla dum. Blev typ arg på världen när jag såg han. ... haha. ahja. som gött är var ju Jonnie och Mattias med och they are fuuuunn!
robin steker hamburgare i brist på leenden. Han blir lite grinig utan krubb om man säger så. Därför smög jag försiktigt upp hit och tog skydd. Ska kolla igenom Fysiken innan läggdags. Sen känner och för lite musik innan man släcker.
Ahja, sov gott mina små flickor, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0