väntat på bussen, väntat på helgen

vill bara börja med att säga.... BUSS 600 KAN DRA ÅT HELVETE!
hahahaha. sådär var tuvgen att få ut min agression någon stans. nå väl. debatten som jag hade idag gick som förväntat... åt skogen. haha. gör alltid bort mig när vi gör något sådant. (jag: "vi tycker att eu ta till sig att sänka koldioxid utsläppen med 20% blablablablabla" de andra: "okej? hur ska de göra det?" jag:"hm.... hehheheheheh. jag vet inte?! det får väl eu klura ut?"  tydligen var det inget bra svar...he he) jaja, ingen skada skedd... hoppas jag. ig ig ig ig hahahaha hissar min careflag. typ. (hey mogen, hey mongo)
nu har jag bara en uppgift kvar som ska in imorgon, sen har jag praktiskt taget sommar lov, hahaha. jag är glad glad, kvinnan här är väldigt glad.
/V\/-\J/-\ 5åer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0